hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اجرای هزار متر لوله‌گذاری آب خام در خیابان شهید رئیس کرمی

قم|اجرای هزار متر لوله‌گذاری آب خام در خیابان شهید رئیس کرمی

شهردار منطقه شش قم از اجرای هزار متر لوله‌گذاری آب خام در خیابان شهید رئیس کرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علی حاتمی فرد با اشاره به پروژه‌های آبرسانی خام، گفت: در حال حاضر پروژه آبرسانی خیابان شهید رئیس‌کرمی را داشتیم که تکمیل شده و دیگر با سیستم تانکری آبیاری انجام نمی‌شود.

شهردار منطقه شش قم با تاکید بر اینکه در این خیابان هزار متر لوله‌گذاری در سال ۹۸ انجام شد، خاطرنشان کرد: خیابان ۱۷ شهریور را در حال حاضر در مرحله لوله‌گذاری داریم و مجموعا ۹۰۰ متر لوله‌گذاری نمره ۵ داشتیم تا دیگر آبیاری تانکری صورت نگیرد.

حاتمی فرد گفت: یکی از مخازن آب در چاه رضوی دچار مشکل شده بود و خرید مخزن پیش‌ساخته ۲۰۰ مترمکعبی با لاینر پلیمری با هزینه بالغ بر ۱۲۵ میلیون تومان صورت گرفت و به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: این مخزن کل مسیر بلوار امامزاده ابراهیم و حضرت معصومه(س) تا بوستان صدری را پوشش می‌دهد.

شهردار منطقه شش قم با اشاره به احداث بوستان در محلات مختلف منطقه شش، اظهار کرد: بوستانی در حاشیه بلوار شهید تهرانی مقدم داریم و ۲۵۰ میلیون تومان برای معابر این بوستان در نظر گرفته شده است.

حاتمی فرد با بیان اینکه این بوستان هزار و ۶۰۰ مترمربع مساحت دارد، تصریح کرد: یکسری پروژه‌ها هم در حاشیه خیابان‌هایی چون امامزاده ابراهیم، مطهری و غیره در حال انجام است؛ در خیابان مطهری ۵۰۰ مترمربع باغچه سازی نیز در حال انجام است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد